Ytterligare en lista..

Är lite små kul det här :D


 ALLMÄNT...
Namn: Emma Sofia Cornelia Libäck
Piercingar: Nej, vill inte ha.
Tatueringar: Nej, törs inte.
Längd: 177 cm
Skostorlek: 38, oftast iaf
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja, beror på hur man ser det. Skulle va skönt och komma härifrån men jag kan ju inte va själv.
Tänker du på självmord: Neej, så illa är det inte.
Tycker andra att du är attraktiv: Man kan ju alltid hoppas!
Vilket shampoo använder du: Just nu ett från Lanza, remedy kanske det heter ?!
Vilken parfym använder du: Bellalara tror jag den heter..
Vad är du rädd för: Grodor.
Gillar du att tvätta: nej, kan jag inte påstå.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaadå.

SENASTE...
Film du hyrde: minns inte.
Film du köpte: köper aldrig filmer.
Låten du lyssnade på: Oasis- Don't look back in anger
Låten du hade på hjärnan: " Iiiii hackelbacke skogen, där bodde en familj... "
Låten du laddade ner: Volbeat- Mary Ann's place
Personen du ringde: Laisa
TV program du tittade på: Bonde söker fru
Personen du tänkte på: Madde.

FAVORIT...
Mat: Soppa funkar alltid!
Låt: Svårt..
Sak att göra: Ha grymt kul och inte bry sig om nått.
Sport: Åh, jag gillar all sport .. inte !
Dryck: Får huvudvärk utan kaffe. Men te är nog bäst ändå.
Kläder: Jeans.
Film: Vet ej. Just nu tittar jag på Mamma mia och Patrik 1,5.
Bil: öhm..

ANTAL...
Gånger du varit kär: 2 ( kanske 3 )
Gånger ditt hjärta brustit: Vet inte. jag vägrar ju alltid och erkänna men 1 tror jag.
Hjärtan brustit på grund av dej: 1 som jag vet om.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: hahah, det är nog inte många gånger inte..
Ärr du har på kroppen: Har ett extremt litet på armbågen.

SENASTE...
Bok du läste: Nån på skolan..
Personen du fick mail av: Sandra
Personen du fick brev av: vet inte, men mormor antagligen.
Personen du fick sms av: Elin.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår kväll.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Städat, pluggat, sovit, klippt.
Var det kul: Nja, har inte varit något speciellt.
Hur tidigt stiger du upp: På vardagarna vid 6 och på helgerna 9- 10.
Gillar du att slåss: Har aldrig provat, men det tror jag inte. Skulle antagligen åka på råpisk.
Vad ska du göra ikväll: Ha kul :)

Är du seriös: Jag försöker. Men det går inte så bra.
Vad är du allergisk mot: Inget.
Var har du ont: Ingénstans
Använder du hårspray: Ja.
Kan du stå på händer: Nej.
Favorit serie: Grey's anatomy.

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt.
Gillar du ketchup: jadå.
Är du glad nu: Jaa, inga fel :)
Var du glad igår: Japps .
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, moster.
Vad dansar du till: Det mesta.
Stockholm är: Roligt nångång ibland
Göteborg är: Bättre än Stockholm.
Kan du sjunga: haha, nej!
Mer värt än guld: Bra vänner och att ha massa kul.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: jag vill till Grekland, Usa och England.
Ska bli skoj: Håkan. Madde och Elins födelsedagar, när Lollo kommer hem.
Ska inte bli skoj: Alla läxor som måste göras.
Sparar till: Resa.
Väntar på: Mat och student.
Pålägg som gäller: Tonfiskpastej!!
Dagens dryck: Kaffe och körsbärs te.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar de här corre så fler såna listor :D längtar också till min födelsedag :)

2008-10-19 @ 21:38:49
Postat av: madde

det var från mej :)

2008-10-19 @ 21:39:29
Postat av: Cornelia

Mm, jag kanske ska avancera lite nu o ta listor med lite klurigare frågor. Ska se över saken.

2008-10-20 @ 17:33:43
URL: http://cornelial.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi erkänn att d laddade ner volbea låten efter du läste min blogg...erkänn pusss min älsk

2008-10-20 @ 19:51:45
URL: http://lojloj.blogg.se/
Postat av: Cornelia

haha, jag erkänner ! :D

2008-10-22 @ 17:51:18
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0