...

Jag har världens mest impulsiva vän, Louise Olofsson!
Är det någon som kommer ta livet av mig så är det helt klart hon.
Men det är jag glad för :) Hon är världens skönaste människa.

En dag i början på sommaren kommer hon och säger att hon ska flytta till Göteborg. Jaha..
Kände lite små tungt för mig, men kul för henne!
Jag har förlängesen insett att hon kommer aldrig mer flytta hem till Filipstad. Det gör hon rätt i!
Det tog ett litet tag att smälta att hon bara försvinner sådär.
Har varit tomt.. Har liksom ingen och hitta på alla knäppa saker med, ingen o ta små resor med och inget att gå ut på samma sätt med.
Fast jag har träffat henne några gånger och pratat ganska mycket med henne :)
I Göteborg har hon träffat en jätte trevlig norrläning, My. Hon är lika galen som Lollo. Dom verkar ha skit kul ihop. Nästan så jag blir lite svartis. Jag var faktiskt gift med Lollo först !

Igår berättar hon att nu tänker hon och My dra till Barcelona. Mhm, kul med semester tänker jag..
Sen berättar hon att de inte tänker boka någon resa hem, ist ska dom söka jobb där.
Lollo kommer bli kvar där!
Är det verkligen tillåtet att göra så? Bara lämna oss här i hölan!
Jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller bli arg. Så jag växlar lite..
Är självklart glad för hennes skull. Hon behöver komma iväg lite.
Men du måste lova att du kommer hem igen! Jag vill att du ska hitta på något knäppt och jag ska bara hänga på, som vanligt :)
Jag och Becka pratade om det här idag, jag blir helt tårögd.
Lollo har alltid pratat om att hon ska flytta till storstan.. Mm, visst visst har vi svarat. Sen drog hon som sagt till Göteborg, det var ganska väntat. Men Barcelona, kom igen!
Jag tänker sörja lite innan jag blir glad igen..
Men dom kommer antagligen få hur kul som helst.
Jag är nog mest avundsjuk. Jag vill också följa med!

Kommer sakna henne som fasiken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

corre du skriver helt sjukt bra :D haha du kommer alltid va min galning :) ja försvinner inte..ja tar bara lite semester och livserfarenhet..som ja sedan ska dela med mig med dig sen! :) när du går ur skolan får du oxå hänga med på sånna här galna resor :D lovveee

2008-10-22 @ 18:18:16
URL: http://lojloj.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jag försöker så gott jag kan o leva upp till att vara din galning :D haha.. Det låter fin fint! Ett vykort vore trevligt ;) Jaa, då jävlar!

2008-10-23 @ 19:44:49
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0