Tisdag

Idag har jag och Becka gjort stan.
Åt kinamat, fy fna vad gott det är.
Sen thomaskläder och magnolia.
Köpte bla en present till Loois :) Hon har bestämt sig för att komma hem en sväng innan hon och My drar.
Det var ett mycket bra beslut av dig, Lollo :)


Just nu håller jag på o bränner lite skivor.
Ska jag åka till Karlstad imorn och jobba lite.
Känns skit bra att dom ville att jag skulle komma dit och jobba extra. Dels att dom vill ha mig där och sen sitter det ju aldrig fel med lite extra pengar :) 
Blir kvar tills på lördag fm.
Så eftersom jag inte har någon dator där och tvn har inte alla bra kanaler så måste jag ju ha några bra skivor o lyssna på. Tror jag ska gå över till Madde o kolla om hon har några filmer jag kan låna med mig också :)

Men på fredag då smäller det.
Då kommer Becka och kanske Malin o Lollo. Vi ska till Nöjes på Håkan. Great! ;)
Nån mer som vill med ?



Vem skulle inte ha dragit på en höger i det här läget ?
Snacka om att ha världens snällaste storebror. Så jävla söta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0