Nu jävlar!

Nu är det dags för Emma Sofia Cornelia Libäck att ta tag i skolan. OJA!
Har 3 saker som redan skulle ha varit inlämnade och jag har inte börjat med nånting.
Det värsta är att det hela tiden fylls på med mer saker att göra. Grymt jobbigt!
Men idag, då jävlar blir det plugga.

Jag lever liksom kvar i sommarlovet. Hade sån jävla rolig sommar!!
Jag vill inte släppa det. Vill inte att det ska ta slut..
Men jag antar att jag måste.

Igår fick pappa ett damputbrott på mig. Så nu måste jag verkligen lägga ner mig och ta tag i livet.
Kanske inte kan flänga runt på helgerna för att sedan vila upp sig på veckorna. Efter det, ny helg och nya tag.
Nej, usch, det funkar inte.

Ha en bra dag / Plugg- Curtan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooo va synd. jag som hade tänkt höra ifall du ville med ut :) hah:d

2008-10-08 @ 14:50:39
URL: http://sandrrak.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA härligt cornelia! ...nu ska lilla jag jobba varje lördag ...å bli duktig,...eller? haah livet är en fest!

2008-10-08 @ 19:31:39
URL: http://lojloj.blogg.se/
Postat av: cornelia

Mm, komer antagligen ha ändrat mig innan lördagskvällen är slut. Men nu har jag pluggat iaf! Jippie!! :D





Guud, vad bra vi är Lollo. Hårt arbetande ungdommar!!

Men när vi sliter så hårt så kanske man förtjänar ett litet rus under helgen ;) Livet är en fest! ;)

2008-10-08 @ 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0