Lördag.

Idag har jag varit i stallet o hjälpt till på tävlingen.
Herregud, vilket kaos!
Jag fattar inte varför jag säger att jag kan hjälpa till..
Får sluta med det.

Annars har det varit en grymt tråkig dag. Antar att alla mina vänner är på innebandy.
Är det inte underbart när innebandy säsongen dragit igång ?!
NEJ!
För att få träffa mina vänner måste jag sitta i hallen där uppe.
Bänkarna är stenhårda så jag får jämt ont i röven och i ryggen, det är så trångt så jag kan knappt andas och detta betalar jag 50 kr för.
Men vad gör man inte ?

Ikväll blir det iaf middag och lite kalas hos Angelica :)
Hon fyller ju år imorn, grattis!
Tror hon kommer bli super glad för våran present ;) haha

Nu blir det duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0