Grattis Angelica :)

Igår var vi som sagt och firade Angelica.
Hade skit trevligt, det var längesen.
Åt tacos o drack lite.
Sen drog det igång. Vi pratade om våra gamla fester, spelade jag har aldrig och tog lite kort.
Jag kunde ha skrattat ihjäl mig!
Hanna är nog den ärligaste och roligaste som finns, en riktig stjärna! ;D
Efter det drog vi vidare till Johan. Lite halv dött måste jag säga, men det funka.
Sen fick dom för sig att vi skulle till Hotelle, Åååå neeeeeeeej!
Jag följde med dit men vägrade gå in först, tänkte gå hem ist.
Men medans jag stog där rullade det in folk hela tiden så tillslut var även jag tvungen o gå in.
Det var ju inte överfullt där inne direkt. Men så mkt folk som det var där igår har det nog inte varit på hela året, sammanlagt!

Jag hade iaf en skit bra kväll ! :D
Men vart tog Becka o Emma vägen ? Måste ringa dom..

Och vad blir det ikväll ? ;)
Jag hoppas!
Det skulle va kul, som vanligt !

Kommentarer
Postat av: Emma Lilja

Hade somnat när du ringde ;)

2008-10-27 @ 17:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0