Film.

Jag tycker absolut inte om att titta på film.
Det gör mig trött och uttråkad, så är det bara! Kan inte hjälpa det.
Skulle väldigt gärna vilja kunna lägga mig och bara titta, men det går inte.
Men den här veckan har jag slagit på stort och sett både Mamma mia och Patrik 1,5. Så mycket film har inte jag tittat på de senaste 5 månaderna.
Jag tycker det är lite små mysigt med "sångfilmer" så jag gillade Mamma mia.
Behövde bara pausa 3 gånger ;)
Och igår var jag och Felicia på Patrik 1, 5 på bio.
Jag hade väntat mig en hysteriskt rolig film. Visst den var riktigt kul!
Men den var också så himla sorglig och fin.
Gud, vad vi grät!
Det var förövrigt grymt pinsamt och jobbigt att titta på det där bögparet, hade inte väntat mig så intima scener.
Ni borde se den :)


Jag har även fått det förklarat för mig varför jag gör som jag gör och sätter mig själv i pinsama och spända situationer.
Handlar först och tänker sen, jag är bäst på det!
Det beror på att jag känner mig ensam och uttråkad. Känns som att det stämmer grymt bra!
Jag skulle lätt kunna göra något dumt just nu. Har så extremt tråkigt.
Men eftersom jag har tagit tag i livet och skolan så tror jag att jag går och lägger mig istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0