Besök från storstan.

I fredags var det praktik. Jag gillart ! :)
Sen kom mamma o hämtade mig o Issa. Plockade även upp Lollo på tågstationen, baby! :)
Hem, åt och duschade sen åkte jag o Lollo på en liten visit till karlskoga.
Var lite sådär halv trevligt.
Pojkarna var helt inne i sitt hockeyspel, men det blev lite roliga kommentarer emellan åt iaf :)
Sen blev det massa ej planerad bilåkning.
Jag tappade lite humör, ber om ursäkt för det.
Men jag blir så trött på att folk velar så hela tiden.
Pang på't bara ;)

Lördagen spenderades också med Lollo. Lunch på cafe louise och sen en liten rund tur på stan. Solade även lite på det nya solariet. Skit fräscht där inne! Kanske ska börja sola igen!?

Åkte hem till Angelica på kvällen. Lite fest, trevligt! :)
Lollo och Angelica ville till karlstad o gå ut där..
Jag var inte alls taggad för det eftersom jag alltid blir så dålig när jag dricker och åker bil.
Det blev jag inte denna kväll, skönt ! :)
Lollo och angelica blev dock skit dåliga!
Det hela slutade med att jag åt på Mc Donalds och sen åkte vi hem igen.
För att avsluta Lollos besök här hemma i skogarna var vi självklart
tvungna att åka till huset på efterfest.
Vad vore ett besök i Filipstad annars liksom ? :) haha
Hade riktigt trevligt där uppe..
Inte dåligt med fylla i huset inte!
Natten slutade som vanligt för min del.
Skärpning Cornelia!

Kommentarer
Postat av: elin

pörr ;)

2008-10-05 @ 19:46:12
Postat av: Anonym

HAHAHHAAHAH vilket galej..vad vore en fest utan att hälsa på barry å co ? kanske lite lugnare...hoho tack för i helgen baby ...

2008-10-06 @ 14:12:23
URL: http://lojloj.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Pörr kan jag inte påstå ;)





Aa, galej blev det! En fest utan dom vore antagligen väldigt lugn och en mkt trevligare söndag :) haha! Tack själv. Love yoooou!

2008-10-06 @ 18:49:18
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0