Skridskor.

Igår skulle jag gå till lägenheten i Karlstad en snabb sväng.
När man går från skolan till lägenheten går man först förbi en gräsplan och sen an asfaltsplan. Brukar vara massa ungar på båda ställena och speal fotboll och bandy osv.
Igår när jag gick förbi så hade dom spolat is på asfaltsplanen. 1000 ungar som åkte skridskor. Det var belysning runt planen och små bänkar som några satt och fikade på. Så himla gulligt!

Så imorn ska jag och Felicia gå dit och åka lite skridskor hade vi tänkt :)
Jag ska ta med mig en liten picknick också.
Åhh, vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gud va mysig de lät snärtan..hade lite tråkigt så ja fixade din blogg som du der..hope u´ll like it bexter hihi

2008-11-26 @ 20:28:42
URL: http://lojloj.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Lollo: Haha, Jag gjorde nått med den imorse. Så tänkte nu när jag gick in, Oj, vad duktig jag är. men då var det alltså du :) haha.

Love you!

2008-11-26 @ 20:48:35
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0