Piss väder



Blir inge skridskor idag :(
Den dumma väderguden har ju tagit bort all snö.
Isen är väl iofs kvar men den kommer ju vara jätte blöt.
Får väl mysa och åka skridskor nån annan gång.

Är helt slut i hela kroppen.
Jag behöver verkligen lov nu.
Har tänkt och jobba på lovet ( om jag får nått jobb vill säga ) 
Men ändå lov vore skönt ;)
Förresten, grattis till jobbet Lollo :)

Imorgon blir det praktik och sen ska vi på julbord på Nöjes. Show och allt, blir bra det!
Är 2 nya tjejer som ska börja på salongen så dom ska också med.
Det ska bli skit kul verkligen! Och väldigt gott med mat förståss.
Sen måste någon komma och hämta mig på natten för på lördag morgon ska jag till Stockholm.
Jag och Olivia ska gå på Stockholm Horse Show.
Tänkte kolla efter lite julklappar också.


Idag köpte jag vaniljbullar till Felicia, helt utan anledning.
Jag är snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0