Lördag

Min andra nyktra helg sen i slutet på april..
Det känns faktiskt väldigt bra! Känns ännu bättre när jag säger det.
Men alla måste hålla med om att det är tråkigt !?
Jag har aldrig gillat det där med o ligga hemma och kolla på film. Nej, fy fasen ut och träffa folk. Lite fart liksom..
Får se om jag tar mig ut en liten sväng sen, fast ska inte dricka en droppe.
Men eftersom mamma är ute och svirar med sina gamla klasskompisar så är ju pappa själv hemma med dom små.
Jag känner att jag nog får dåligt samvete om jag ska lämna honom själv här.
Stört men sant !
Aja, får väl se vad som händer och fötter :)

Idag har jag iaf klippt massor.
Behöver verkligen pengar!! Jag är luspank, så klippningarna satt fint.

nej, gå ner o titta lite på tvn, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0