jag tölar på..

Har varit en bra helg. Lugn, men bra!
Jag orkade inte hålla mig hemma igår. Men jag drack och partade iaf inte :)

Idag har vi firat far på hans dag. Var även till farfar och fikade lite.
Sen har jag och Madde varit hurtiga värre och varit ute och gått i spöregnet. Vad sägs om det ? ;)
Efter promenixen blev det smörgås och te/oboy mys hos mig. Det är alltid trevligt!

Vill även påpeka vad himla nyttig denna helg har varit för min del.
Ingen pizza i fredags ( vilket det alltid brukar vara )
Var ute och gick med Gabbi i lördags.
Gick som sagt med Madde idag
Åt bara upp halv godispåsen jag hade köpt, gav bort resten
och jag har inte varit ute på kalajs varken på fredan eller lördan.
Vågen för mig! :D


När vi tittade på idolreprisen imorse såg jag nånting som gjorde att jag höll på och dö av skratt!
Ni vet han gubben som dansar framför spegeln när det ska bli reklam. Han den lite slemiga, med trikåer och mustasch.
Han är så otroligt lik en när dom dansar sådär. Ni måste gissa vem ?! ;) Det är så himla likt!!
Jag skratta så jag var verkligen nära att pissa på mig..
Herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0