Ingen rast och ingen vila.

Det hela började i torsdags...
Madde fyllde då 18 år och det firade vi genom att gå på hockey.
Kanske inte det sättet jag hade valt att fira på men Madde gillar det ju ;) Självklart var vi tvugna och gå in i baren och dricka lite smått. Som sagt, vi firade !

Fredagen jobbade jag på salongen först, skoj :)
Sen hem fort som tusan o duscha. Efter ett tag kom Becka, Lollo, Malin och Sandra.
Och det blev Håkan Hellström på Nöjes. Var skit kul! :D Tack tjejer !
Sen blev det Mc donalds och efter det hem.
Efter ett tag bara small det till så var hela lägenheten full av människor, kuddar och madrasser. Whaaaat ?!
Det blir så dumt ibland ! Och folk skvallrar så jag måste skämas. Typiskt !


Lördagen vart det kalas igen. Först hem till Lollo och gjorde henne till neger, haha :D
Sen hem till Stefan. Snacka om att han hade den bästa utkläddnaden någonsin! Jag trodde jag skulle dö av skratt när jag såg honom. Vilken stjärna ! :D
Lördagen blev verkligen en helkväll. La mig typ halv 7 på morgonen. Jobbigt det där ;)


Idag mår jag helt klart bättre än jag väntat mig. Är grymt sliten men det kanske inte är så konstigt ?!
Har iaf haft en superkul helg!!! :D
Men nu får det lov o bli lugnt ett tag framöver. Både för krpooens, själens och ekonomins skull .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0