Idol 2008




Igår kväll tittade jag på Idol med familjen.
Jag gillar Idol, underhållning!  :)
Men igår blev jag skit arg! Hur kan Robin E åka ur ?
Han var helt klart bäst! Blev alltid så glad av honom. Han bjöd lite på sig själv och sjöng bra låtar.
När ska extremt dåliga Johan eller världens drygaste Anna åka ur ?
Johan var skit söt och lite små rolig i början, men nu har det gått för långt och han är bara en fjant.
Anna gjorde en skit bra audition och visst, hon kan sjunga. Men har ni någonsin hört någon 16åring vara så tråkig och lillgammal ? Jag har lust och spy på henne. Booooooooooring!!

Jag funderade på och sluta titta på Idol när inte Robin E är kvar längre. Jag tycker verkligen han är så otroligt bra.
Jag ska absolut köpa hans skiva.
Men sen kom jag på hur otroligt tönting det är och sluta titta bara för att han åkte ur.
Så jag tänkte att jag sörjer den här veckan så tar jag nya tag till nästa fredag.  
Nu måste jag ju ringa och rösta ännu mer så det inte går käpp rätt åt helvete och typ Johan går och vinner.
Nej, hejja Robin B och Alice! :)
Robin B ser ut o vara en grymt dryg människa som tror han är snyggast i världen. Men han är ju så rolig. Kommer med verkligen klockrena kommentarer. Jag gillar honom! Sjunger som en gud gör han också.
Alice är så otrolig söt. Allt hon har gjort har varit bra. Hur gör hon ?
Nu jävlar ska här röstas!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med helt och hållet!

robin e var klockren!!

ut med palm förfasiken, den lilla

geeken kan inte sjunga och känns

lite ute nu.

2008-11-19 @ 23:11:47
URL: http://sandrrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0