I like.

Sitter och smyger runt lite på MySpace.
Fy fanken vad många duktiga människor det finns !
Jag som älskar när folk spelar gitarr :)
Myspace är underbart, bara massa talanger som har lagt ut sina låtar.
Kan det bli bättre ?
Är trött på alla kända artister. Egentligen är det fasen så mycket bättre med okända människor.
De har inte samma attityd, dom tycker det är roligt att göra musik och det märks!

Jag måste lära mig att spela gitarr.
Eller gifta mig med någon som kan. Jag behöver en gitarr!!!
Jag skulle lätt kunna bli kär i nån bara för att han kan spela gitarr. Vilken man!

Finns det något bättre än en sommarfest med en liten trubadur? Alla sjunger med, gör roliga danser, det är lagomt varmt och stämningen är på topp. Ni känner det va ?
Så jäkla mysigt!
Så grymt mycket bättre än något jobbigt discotek.
Jag blir glad bara jag tänker på det.
Åhhhh, vad jag saknar sommaren och alla människorna.


Nej, nu ska jag prova min nya sax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0