Helgen

Nu har jag kommit hem från Karlstad.
Har haft en skit kul helg med mina frisör vänner :)
Nu längtar jag till Kos ännu mer.

I fredags hade några utav mina vänner Hårshow. Vi var självklart där och självklart stog vi längst fram.
 Modellerna var grymt roliga ( och snygga! )
Bra jobbat tjejer. Det var riktigt kul!

På lördagen sov jag ända till 2, panik! Har nog aldrig hänt förr..
Jag är fortfarande sjukt trött.
Efter lite mat, dusch osv åkte jag hem till Sannah och Issa. Satt där en stund och sen gick vi upp till Elin. Hon fyllde ju år :) Träffa lite frisörtjejer igen och även några utav Elins Åmål/Trollhättan/Karlstad kompisar.
Sen gick vi ut. Var sjukt mkt folk, men jag hade riktigt kul :)
Hoppas jag att Elin också hade !
Robin var snäll och hämtade mig, eller ja, han skulle hämta Gurra och Helena så jag antar det var därför han hämta mig också. Så snäll brukar han inte vara ;) haha



Nu ska jag fläska chips och se på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0