...

Jaa, fy fasen vad det känns som att det är mycket nu.
Jag blir nästan stressad och det har nog aldrig hänt mig förr. Jag brukar alltid kunna ta det lungt och tänka, äch det löser sig.
Men nu vet jag inte riktigt vad som händer. Jag kommer antagligen få magsår eller nått annat o-kul.

Fick 2 jobbiga samtal förra veckan.
Eller nej, jobbiga är fel ord. Fick 2 viktiga samtal.
Är super glad att jag blir tillfrågad men det krävs så mycket tid och ansvar.
Är jag verkligen redo för det ?
Kanske vore bra för mig att vara tvungen att sköta mig och växa upp ?
Skulle jag klara det ?
Vill jag verkligen?

Aa, det tär på en att gå och tänka sådär hela dagarna.
Och mitt upp i allt  tänkande ska jag fixa modeller, träna och förbereda prov, åka till Stockholm, gå på julbord, köpa julklappar, klippa och färga, sova vore trevligt, kanske umgås med någon annan med 2 ben nån gång. 
Men det här kommer gå bra!

Nu ska jag försöka läsa på lite inför engelska provet imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0