...




Har precis kommit hem från stallet.
Har hjälpt Olivia lite när hon red.
Var längesen jag red nu. Blir lite små sugen när jag är där.
Sen så himla härligt ut.
Men det känns inte som att det finns varken tid eller någon rolig grupp.
Skulle va grymt roligt om alla i min gamla grupp skulle börja igen :D haha
Det var bra onsdagar det!

Imorgon åker jag till Karlstad igen..
Praktik Tors och Fre. Sen ska jag och titta på mina klasskamraters visning på arena på fredag kväll.
Det ska bli ruligt! :D
Och på lördan händer det som vi alla har väntat länge på, Elin Ståhl fyller 18 år.
Det ska självklart firas med dunder och brak!
Kul och äntligen gå ut med brydarna i klassen. Tragiskt att vi knappt har gjort det på dessa 3 år.
Ska försöka fixa skjuts hem på lördag natt också. Men det är inte det lättaste.
 Jag blir så himla deprimerad om jag ska vara tvungen och vakna helt själv i en tom lägenhet, bakfull och jävligt, 2 dagar i rad.
Fast mitt största problem är att jag inte har några pengar. Men det löser sig nog :P


Jag sörjer fortfarande över att jag inte fick nån Volbeat biljett.
Ingen som har en, eller tre, att sälja ? 

 

Kommentarer
Postat av: elon

jag vill också på volbeat, men någon filur sa att de skulle släppa mer biljetter. då kanske vi kan köa utanför hela natten och ha med oss sovsäck och sånt där? vore inte det lite mysigt ?:)

2008-11-20 @ 23:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0