...

Ständigt denna huvudvärk..
Det är så jävla jobbigt. Orkar inte göra nånting om dagarna eftersom det dunkar i huvudet konstant :(
Mamma tror att det är för att jag spänner mig. Men vad ska man göra åt det ? Märker ju inte ens att jag spänner mig.
Tar tablett typ varje dag. Det tillhör liksom frukosten numera.
Det mina vänner mår inte magen så bra av kan jag tala om för er. Men vad fasen ska jag göra? Orkar ju inte tänka och leva om huvudet väger 10 ton.
Jag tänker iaf tvätta bort sminket nu och sen sova. Ska bli så grymt skönt :) 
Och det ska bli en mycket lugn och stillsam helg.

Gabbs, får nog lov o bli promenix under helgen. Det var längesen.. Okej ?
 Call me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0