bara massa töl..

Sitter i karlstad nu..
Jag o Issa ska snart kolla på nån utav filmerna som jag lånade av Madde.
Hann ju inte med det förra veckan.

Idag har det varit skola till 4 och sen följde snälla Ida med mig till Pe&Pe.
Där jag köpte mig en ny sax. Det sved rejält i plånboken men känns ändå skönt att ha en riktig och bra sax nu :)
Får lov o prova den på pappsen imorn :D

Sen blev det även en liten "fika" på donken ;)


Måste även tillägga att Elin snart fyller år :)
Det ska bli så himla kul!
Tror jag ska hålla mig hemma tills dess och bara ladda upp :)


Sak nummer två att nämna är att jag tycker så synd om min kära Lollo.
Men jag vet att allt kommer bli bra. Det blir det alltid när det gäller henne.
Grymt kämpigt, men det kommer gå bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack gumman..nu är man djupt nere i skiten

2008-11-05 @ 01:33:26
URL: http://lojloj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0