Svartsjuk som ett as !

Jag är absolut inte svartsjuk av mig.
Blir typ aldrig svartsjuk på något eller någon.
Men nu på senaste tiden har det hänt något och det finns en speciell person som kan driva mig till vansinne!
Dom gångerna hon lyckas bättre än mig blir jag så förbannad. Det som retar mig mest är att hon ser alltid så nöjd ut då. GAAAAHHH!!
Skulle kunna göra vad som helst för att det ska gå bättre för mig än för henne. Elakt men sant..
Det är grymt jobbigt och hela tiden behöva tänka på vad jag ska göra för att reta henne så mycket som möjligt.
Fast samtidigt tycker jag så himla synd om henne. Hon måste ha det ännu jobbigare än mig, tror hon har mycket mer känslor med i leken än vad jag har.
Det här kommer antagligen hålla på ett bra tag till eftersom ingen av oss verkar ge sig.
Vill så gärna att det här ska ta slut på någotvis. Det är inte kul att vara svartsjuk!
Jag hade det mycket bättre innan allt detta, när jag inte brydde mig ett skit..


Äntligen helg iaf :)
Ska mysa med Frida och Madde. Ska även parta lite med Lollo.
Måste bara skramla ihop lite pengar :S
Det är väldigt knapert nu, eller nej, egentligen inte men jag måste spara allt till Turkland.
Bara 1 vecka kvar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0