skola

Ibland tycker jag skolan har lite dåligt sammarbete.
Den här veckan är typ alla lektioner inställda, bara torsdagen som är vanlig.
Men nästa vecka då fläskar vi på med 4 prov och en inlämning. Yeah!
Mycket tveksam till att jag kommer klara alla proven :S Det där med o börja plugga i tid har jag aldrig lärt mig.
Tycker det funkar bäst kvällen innan o sen kanske läsa igenom en gång på bussen, om jag inte somnar såklart..
Men jag är ju som sagt ledig så gott som hela denna vecka så jag får väl börja läsa på . Är så svårt o veta vad man ska börja med bara..

Det är iaf inte länge kvar till sommarlovet nu :D
O vi ska ju till Turkland i en vecka också. Men det är jag verkligen värd eftersom
 jag ska  jobba hela sommarn sen.
Fast det blir iofs inte samma sak som skola, men ändå..

Minst en tripp med Lollo måste jag hinna med iaf!


Nej, nu ska jag välja någon utav mina kära skolböcker o plugga lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0