roadtrip.

Igår hade jag majbrasa med pappa, staffan o lite av "tomtens hemmagjorda".
Den var inte att leka med. Jag pallade inte riktigt o fick gå över till bacardi.
Det hela  slutade iaf med en nedbränd gran och en halft nedbränd björk.
Men satan vad mysigt o roligt det var :)

Idag har jag lekt lite med Becka o Lollo :) Trevligt!
Vi åkte till karlstad o åt på donken.
Åt alldeles för mkt . Jag mår riktigt illa nu :S
Hann även med att köpa en liten tröja..
Sen när vi skulle åka hem från bergvik åkte vi fel, hur man nu lyckas med det..
Så vi har varit en liten sväng vid sörmons naturreservat också :)
Jag rekommenderar alla att åka dit. Riktigt mysigt ! haha..

Nu är det spara pengar som gäller.
Skulle va kul o kunna gå ut från hotell rummet i turkland, iaf nån kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0