hejhå

Hade en riktigt trevlig helg.
Fredagen bestog av ett redigt kalas med Lollo :) Kan det bli annat än redigt när vi drar igång ? ;)
Hade riktigt kul! Men kvällen var komisk redan innan den hade börjat, så det kanske inte var så konstig att det blev en kanonare.. Jag skickade dock några väldigt fina sms, men det gör jag ju alltid så man kan ju hoppas på att folk börjat vänja sig. Pinsamt !

Lördagen var sådär lagomt mysig till att börja med, uhhh..
Folk började bete sig lite små konstigt och jag förstog ingenting. Har fortfarande inte kopplat för mig. Vad händer ?
Under dan var vi på mässan i ishallen. Inte så mkt att hurra för men..
Senare på kvällen blev det iaf tacos med Madde o Frida, trevligt !

Söndagen sov jag bort..

Idag är det måndag och ny vecka. En tuff vecka !
Men jag ska kämpa på ..
Får ju min belöning i slutet av veckan iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan att hon anmälde då :D haha guud corre vi har så kul ihop

2008-05-20 @ 22:02:46
URL: http://lojloj.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Ja, det var inte dåligt ;) haha .

Ojaa, allid !

2008-05-21 @ 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0