Bekännelser

När det är såhär fin väder hela tiden blir jag orolig att det sak bli en hemsk sommar .
Tänk om solen tar slut liksom. Vore ju himla tråkigt!

Jag ska nu erkänna något mkt pinsamt ..
Jag har länge sagt att jag aldrig tänker sätta min fot på Wasa, isf ska det grymt mkt till. Typ att jag håller på att bli uteliggare eller något liknande.
Igår tackade jag ja till 9 veckors jobb på Olw. Det är exakt samma sak som Wasa, om inte värre.
Ångesten är enorm!!
Men är man fattig student så är man antar jag..
Kommer ta emot o gå in i den där förbannade fabriken! Får försöka tänka på pengarna och verkligen anstränga mig för att inte bli psykstörd, vilket jag tror man blir på en fabrik.
Aa, jag skäms lite över detta. MEn antar att det är lika bra att det kommer ut redan nu.
Vet vissa som kommer få en chock av detta..

Kommentarer
Postat av: Mickis

Cornelia då ;) Du har ju alla möjligheter inom Mary Kay ju.. Men det är ju jätte bra med OLW, då träffar du folk som du kan ha klasser med :) hihi. Nejdå, ska inte tjata på dig! Bra att du har fått jobb iaf! Det är inte alla som har det.. Lycka till!

2008-05-08 @ 22:52:53
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se
Postat av: Cornelia

Nja, jag är fortfarande lite tveksam till det där. Men jag skulle ju kunna öva på olw folket. Dom behöver nog piffas upp lite ;)

2008-05-09 @ 09:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0