Bankrån.

Har ju varit 2 bankrån i Charlottenberg.
Tycker det är så jävla iskallt gjort o bara gå in på en varsin bank, ta pengarna, gå ut därifrån o sen bara åka iväg tillsammans.
Stenhårda!
Fatta vad mycket tid dom har lagt ner på o planera allt.. Dom måste ha vetat precis hur allt såg ut, när det var mkt folk, vart polisen höll hus, hur lång tid de hade på sig för att den ena banken inte skulle hinna larma innan den andra killen var klar inne på den andra banken. Aa, shit..
Sen stog det även i tidningen att dom trodde att rånarna har eldat upp bilen.
Det tror inte jag ! Det skulle väl nån ha sett ?!
Jag tror stenhårt på att dom har dumpat bilen i ett gruvhål eller något liknande.
Sen knallade dom en bit i skogen, så att inte helikoptrarna skulle se dom.
Efter det hade dom en ny bil, med chafför, som stog och väntade på dom och nu är dom antagligen påväg till typ hawaii eller nått, men dom åker omvägar.
Så skulle iaf jag ha gjort om jag hade rånat en bank!
Kanske skulle prova, jag har ju så gott som hela planen klar. Måste bara hitta en lämplig bank o sedan ligga utanför den i några veckor o spionera. Skulle även va bra med en person som hjälper mig,  en som kör.
Jag menar, jag har ju inget körkort och jag kan ju inte köra olagligt, fy ..
Kan tänka mig att ge ca. 15- 20% av pengarna till chaffören.
Hör av dig om du är intresserad !


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dina bloggar corre :D

2008-05-21 @ 22:58:29
URL: http://madeleineeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhaha du är så rolig corre

2008-05-21 @ 23:22:21
URL: http://lojloj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0