Tisdag

GRATTIS SANNAH !
Snart glider du fram :)


Haft information om UF företag idag. Tror jag ska köra på det :)
Verkar ju roligare än vanligt projektarbete iaf!
Måste bara komma på en super ide'. Jag tänker nämligen vara med i det företaget som vinner i värmland, stockholm och europa :D YEEEESS!
O vi blev även informerade om att Eljn tyvärr måste lägg ner sin "bimbo" karriär nu. Hon kommer antagligen bli allergisk mot blekmedel förstår ni ;) haha.
Vilket jävla pucko han var! :)


Familjen är o spelar innebandy nu. Olivia o Almida har ju börjat sin karriär nu så att säga.
Vill inte vara elak men jag måste säga att jag tror inte så där gör mkt på Olivia. Almida däremot kan nog bli en riktig lirare ;) haha ..
Aja, idag har dom iaf match mot föräldrarna. Pappa är alltså med. Tur att inte jag är där o tittar, blir så pinsamt när pappa ska plöja ner alla små ungar där. Han tar det på liv o död liksom .. O dessutom vet jag sedan tidigare att han är ju inte så gör snygg i shorts!
Det hela kommer sluta med att almida gråter för att dom förlora, Olivia fortsätter o borsta håret o kleta med läppglans och pappa kommer ha skiiit ont i knät men han kommer va grymt nöjd .


tackohej!





Kommentarer
Postat av: sannah

tack gumman :) förhoppningsvis ja :D

2008-03-18 @ 21:00:00
URL: http://sannahlundqvist.blogg.se
Postat av: eljn

hahah skön familj där :D

2008-03-19 @ 19:56:03
URL: http://eljns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0