skola

Idag var jag tvungen o åka till skolan i karlstad igen.
Grymt jobbigt efter 3 sköna veckor på hemmaplan :)
men, men bara den här veckan o halv nästa vecka sen är det påsklov ..

Idag började vi med psykologi. Skit skön lärare :)
Under lektionen kom vi på att Sannah har antagligen en psykisk- sjukdom, dessa papper som hon delar i 1000 bitar varje lektion. Jag tror personligen det är någon form av tvångstankar..
Vi kom även fram till att jag la ner min innebandy karriär vid 6 års åldern. Tur var väl det!
Dom här lektionerna under våren kommer nog bli givande!

Har även varit häng med Eljn idag :) Det var ju trevligt!
Ska dra med henne hit nån dag o visa staden o folket.
Som hon skulle ha sagt det "Pörr utlovas".
Good luck girl ;)


Nu ska jag gå o jobba ikapp matten, jippie!
Har inte haft med böckerna på 3 lektioner. Dålig stil men så är det..
jag brukar måla blommor på lektionerna ist. Men idag kom Eva på mig o hon blev mindre glad.
O måla blommor påminner mig om NO:n i 6an.
Det var det enda vi gjorde, gammla goda tiden :) ( man får säga "gammla goda tiden"  när man ska fylla 18 )


Killi- kill i maggropen, nu stänger jag dagboken.

Kommentarer
Postat av: Gabriella,

hahah blommor med GÖRAN! :D
gammla goda tider det ^^,

2008-03-10 @ 22:37:24
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se
Postat av: sannah

känns mycket bättre nu när jag har fått svar på mitt beteende! som om tyngden från mina axlar försvann! SKÖNT, tack curry :)

2008-03-10 @ 22:54:41
URL: http://sannahlundqvist.blogg.se
Postat av: eljn

hahahahah :D DU ÄR PÖRR :D

2008-03-12 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0