Kan inte hjälpa det..

Helgen var.. ja, vet inte vad den var.
Va med becka o Amanda. Åkte runt till lite olika folk.
Sen fick Becka ont i huvudet o åkte hem.
Då försvann alltså min barnvakt o jag ställde till det direkt..
Alla andra har sagt att jag lyckas jämt, men jag skulle vilja påstå att jag ställer till det jämt.
Men det kanske beror på från vilket håll man tittar på saker..
Har inte haft någon direkt ångest idag iaf, skönt ! :) Men det känns som att jag borde ha det..
Aja, skit samma .


Imorn är det praktik igen :)
Hejhej!

Kommentarer
Postat av: sannah

jag tycker att du lyckas jämt corre :D ångra inte et du gjorde, ångra istället det du aldrig gjorde :D låter inte de bra?:D

2008-03-02 @ 19:29:31
URL: http://sannahlundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0