Ingen rubrik

Idag har jag pluggat körkorts teori, som en tok!
Får lov o säga att jag är faktiskt inte allt för dålig :)
Sen åkte jag till Helena en sväng. Det är såna här dagar som jag saknar o ha häst. Ibland är det så mysigt :)
Sen följde jag med Almida till stallet. Hon är så duktig :) Lärde sig o galoppera idag så hon var skit stolt :) haha..
Måste även tilllägga, nu när jag är inne på hästar, att jag är så imponerad av Camilla Backman.Hon är hur modig som helst! Hon har liksom flyttat skit långt o köpt gård o allt. Häftigt!


Min far o hans vänner han fixat en fin liten resa till Sälen :) skoj! 
Dom har fixat massa folk som ska med osv..
Men sen skulle jag hjälpa till o fixa folk till de sista platserna. Jomen tjena!
Som jag har slitit med denna telefon, puh !
Men nu har jag gett upp. Får duga med de få som ville .
Vi får väl rocka själva på afterskin ;) haha
Men idag hörde jag att Jörgen hade frågat några till. Bland de nya tillfrågade fanns det 2 mkt olämpliga om ni frågar mig. Ska jag vara tvungen o göma mig hela resan ? 



Har gått o blivit youtube fanatiker. Hittade denna mkt braiga låt. kanske är gammal?! Aja, bra iaf :)
http://www.youtube.com/watch?v=zTW7wReQZu0




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0