fredag

Idag känns det som en riktig hemma dag, en sån som man inte klär sig, bara sitter framför tvn.
Men det kommer antagligen inte o bli en sån dag. Tungt!

Påskhelgen. Nu ska det firas, jippie! Nej, fy..
Jag funderar seriöst på o va hemma i helgen! Skulle va sååå skönt.
Det känns så nu iaf, men jag vet att om jag inte går ut så kommer jag sitta här hemma o vrida mig tills mamma skriker åt mig o gå ut.
Jag är så förbannat nyfiken;
" Vad gör dom nu? "
" Undrar om dom har kul? "
" Vilka är ute tro? "
Det tar livet av mig o sitta o fundera över sånt där..
O eftersom jag vet att påsk är en helg när väldigt många är ute, kommer jag vara tvungen o gå ut o försöka vara glad o ha kul. Annars sitter jag hemma o blir deprimerad.

Jag tror egentligen att denna , jag vill inte gå ut - känslan, beror på att jag är så jävla nervös.
Har ställt till det för mig på många fronter o om jag går ut så kommer jag vara tvungen o möta alla dessa.
Vill helst bara hålla mig undan, men jag antar att jag måste ta tag i det förr eller senare..
Men aa, jag tror jag väljer senare!


Kommentarer
Postat av: madeleine b

kom med ut nu =)

2008-03-21 @ 19:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0