...

Ska verkligen försöka o va hemma den här helgen!
Nån som kan underhålla mig lite imorn kväll? Blir så svårt annars..


Har gått o funderat lite idag..
Om man verkligen är kär i någon o vill att den ska må bra o blabla, ni vet..
Varför sviker man den personen då? Får den verkligen o känna sig blort glömd. Något måste ju vara fel då, eller ?
Jag har gått o haft lite halv dåligt samvete hela veckan o det vet jag att det finns fler som har.
Men egentligen, klarar man av o göra någon man är "kär" i illa, så kanske man inte är så kär längre.
Aa, jag vet inte. Svårt !
Jag vet iaf inte vart jag ska ta vägen nu, fan!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

corre vi går ut jag har inget att göra ikväll puss

2008-03-08 @ 11:43:24
URL: http://ribicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0