Downtown med kärring- Becka

Fredag, skönt :)
Började dagen med o klippa. Pengarna jag fick då låg i plånboken ca 2 timmar.
Sen åkte jag o Becka ner till stan. Hämtade hennes nya brillor . Skit fina ! :)
Sen gick vi o fyndade skor :D Då brändes pengarna jag hade tjänat in på morgonen. 
Känns så bra o köpa sommar skor.
Inge mer snö nu, tack!
Fast innan all snö tar slut ska jag ju hinna med Sälen en sista gång för i år :) 


Nu vet jag inte riktigt vad som händer. 
Lite dålig stämning här hemma. Min farmor, som tidigare fått en stroke, har nu ramlat och brutit benet. 
Så hon är någonstans på sjukhuset i Karlstad. Farfar o pappa ringer som idioter men dom får inte tag på farmor eller någon som vet vart hon är :S Hemskt! Hon ligger väl i någon korridor där..
Så dom får nog åka dit nu antar jag. hm .. 


Avslutar med lite bilder. 
Hade velat lägga in en fin bild jag har på Lollo sen vi var i Sälen, men jag hittar den inte.  




Madde, sist vi var i Sälen :)



     
Nya dojjorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0