Midsommar.

Midsommar helgen har varit rockig värre.
Fredagen börjades i persberg hos kompisar till mamma o pappa.
Efter en, från min sida, misslyckad dart tävling åkte jag till fotbollsplanen i persberg. Där var det ett riktigt fylleslag!
Som den enda nyktra hade jag en ganska bra kväll, folk är roliga när dom är fulla :)

Lördagen blev det hem till zanna o korka upp :) trevligt !
Drog sedan vidare till läppen, där Lollo höll hus.
Mer dryck slank ner och jag o Åsa hann med att härja lite innan vi begav oss till parken.
Parken var helt okej.
Jag lyckades för 4 gången tappa bort plånboken. Men jag lyckades även för 4 gången få tillbaks den, flyt !
ska sluta ta med mig grejer ut, jag har ju ingen koll.
Hade inte ens märka att jag hade tappat plånboken när vakten kom fram med den..
Sen gick vi ner mot torggrillen. På vägen hann jag fixa ett skapligt sår i Emils panna, blod överallt! 
Så det fick bli ambulans till karlstad för hans del, pinsamt värre !
Men jag har ringt honom idag o kollat läget.
Han lever men fick sy ett par stygn och kommer få ett skapligt ärr antagligen.
Jag är ledsen, var inte meningen!

Idag har jag legat i soffan hela dan och kollat på time out dvdn :)
haha, Måns Möller är stört skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0