Helgen.

I fredags hade vi avslutning i skolan.
Inte sådär överdrivet kul , men fy fan vad vissa sjunger bra ! Fattar inte hur det går till ..
Jag måste lära mig sjunga. Det är en sån " måste lära mig innan jag dör " sak.
Får jobba på det.

Sen var det snabba ryck hem o titta på studenterna. GRATTIS!!
Efter det middag hemma hos Becka, trevligt !
Sen var det bara o korka upp o dra igång :) Hade kul! Tror jag iaf, hände inte så mkt tror jag..

O igår var det sova o sen träffa lite brudar för pizza o chips.
Idag är det jobbigt.. Imorgon ska jag, mot mina principer, gå in i en fabrik för att jobba :S
Jaja, blir nog bra.


För övrigt så har jag utökat min meritlista lite..
Bra eller dåligt? Beror på hur man ser på det och vem man frågar..
Frågar ni mig så kunde det ha varit annan tid o annat rum om man säger så.
Liten klump i magen men det går nog över..
" Vaadååååå? Vad menar du ?" Den funkar alltid ! 


O nu såhär i fotbollstider måste jag nämna även här hur otroligt snygg Olof Mellberg är.
Vilken karl!
Han står nästan högst upp på vill ha listan ;)

       

Kommentarer
Postat av: Gabriella,

OLOF MELLBERG, MUMS!! :D

2008-06-17 @ 15:17:43
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0