...

Jag blir så trött..
Endel människor är så själviska.
På jobbet finns det dom som sliter som djur. Dom jobbar verkligen arslet av sig.
Dessutom är dom trevliga :) Super bra !

Sen finns det idioter som bara står o glor.
Men dom får lika mycket lön som dom duktiga människorna.
Men det är klart, måste va jobbigt och se andra slita.

Sen finns det en till kategori, dom som tycker att dom borde få mer lön, längre raster och minder jobb bar aför att dom har varit där så länge. OCH?! Byt jobb då, för helvete! Uhhh...
När jag blir chef, på mitt superhäftiga företag, ska jag ha inviduella löner.
Man ska få vad man har förtjänat helt enkelt :) Jätte bra !

Inte för att jag bryr mig om sånt här. Bara något jag har gått o tänkt på de senase dygnen..



Mycket jobb snack nu men det är det jag gör om dagarna.

Vet ni vilket jag tror är det viktigaste jobbet som finns?
Städerska! Helt klart.
Det är även det mest underskattade jobbet.
Städerskor går där och gör så att alla andra kan vistas i lokalerna utan att bli sjuka och dö. Men ändå ser folk ner på dom, det är sjukt !
Tänk om dom inte fanns. Då är det inte många som skulle kunna utföra sitt arbete.
Folk hälsar knappt på städerskor, synd om dom. Folk beter sig som att städerska är ett jobb som är mindre värt. Varför ?
Dom tar reda på all skit.
Städerskor är grymma! ;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella,

städerskor rules ;D thihi...

förresten, jag börjar jobba på ditt super häftiga företag sen ;D

2008-06-30 @ 14:40:00
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0