...

Idag har vi varit i skolan o fikat. Lite avsluting med klassen :)
Sen hann vi jag, sannah o elin med en shopping tur.
Köpte dock bara ett linne, ekonomin är inte den bästa..
Hade super flyt också.. Fick för mig att jag skulle byta en tröja, kändes inte bra när jag hade köpt den.
Så när vi går tillbaks till affären har jag tappat kvittot, fan!
Men vi gick vidare o hoppades på att hon i kassan skulle känna igen mig så att jag fick byta iaf.
Men sen, precis utanför affären så ligger det en liten vit lapp. " Hm, det kanske är mitt kvitto" säger jag. O visst, där ligger mitt fina kvitto och bara väntar på mig, underbart!
Ibland är man född under rätt stjärnor, som sannah skulle ha sagt det ;)


Sen har jag kollat på balen här i Filipstad.
Alla är så himla fina! Jag blir helt sjuk..
Men snart är det min tur :D Skulle va jätte kul o gå på bal osv med dom här hemma
men mina sköna i Karlstad är inte så dumma dom heller ;)


Snart är det dags för OLW, usch!
Jag är för liten för ett sånt hemskt jobb. Det kommer ge mig mardrömmar resten av livet.
Jobba på fabrik i värmen liksom, kan lika gärna hoppa framför ett tåg.
Men får bra betalt och blir man tillfrågad så kan man inte säga nej.
Var född under rätt stjärnor den här gången också :)

Kommentarer
Postat av: eljn

hela du är en stjärna :)

2008-06-11 @ 20:46:28
Postat av: Anonym

haha corre du är klockren

2008-06-12 @ 10:14:41
URL: http://lojloj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0