Corre i ett nötskal.

Jag är den jobbigaste som finns skulle jag tro..
I 1 år snart har jag varit väldigt lugn när vi har varit ute på kalajs bara för att jag inte kan dricka.
Jag blir inte otrevlig eller något sånt men jag härjar runt och skämmer ut mig inför alla, spelar ingenroll om jag känner folk eller inte. Så efter filibjur förra året fick jag nog av mig själv och bestämde mig för att nu fick det vara nog. Jag har ju varit ute efter det men jag har verkligen hållt mig i skinnet..
Men igår tänkte jag ( lite påställd av mina vänner ) att jag skulle köra en gammal goding, drick tills du stupar alltså. Bara för att det var så längesen, en kväll kan väl inte skada så mycket.. Men jag lovar en kväll räcker!!
Åhhh, jag har sån ångest!
Jag kan inte sköta mig. Har härjat runt, sagt både det ena och andra till fel personer, tappat bort pass och plånbok, tagit på fel personer vid fel tillfällen, gått fram och pratat med folk som jag vet inte tycker om mig och sist men absolut inte minst skickat dessa jävla sms.
Egentligen borde jag ringa till några och be om ursäkt för att jag har terroriserat dom och för att jag har skapat bråk i andras förhållanden, bara för att jag inte kan hålla händerna i styr..

Aja, inte så mycket att göra nu. Gjort är gjort..
Kan ju iaf försöka hitta mitt pass och min plånbok. Kanske att jag vågar mig på ett förlåt samtal också, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0