Winnerbäck

Igår var vi på Lars Winnerbäck.
Enligt mig var det ingen höjdare..
Alla låtar lät typ likadant och han såg riktigt äcklig ut ( undrar när han duscha senast ? )
Att jag inte gillade det kan även bero på att jag aldrig lyssnar på Winnerbäck så jag kunde ju inga låtar.
Aja, hade trevligt med tjejorna iaf :)
Sen skulle vi åka hem och jag vart såklart dålig.
Jag fattar inte varför jag inte kan åka bil när jag har druckigt. Det är riktigt jobbigt ! usch..

Ikväll skulle vi ju ha varit till Sofia i Karlstad men det blir inte så.
Känns lite skönt för jag är helt slut. Men det hade ju varit grymt kul o träffa allt folk.
 Speciellt Pörr- Elin .
Men jag får ringa till henne sen och höra så hon sköter sig ;)

Vill bara avsluta med att jag sov till 12 idag. Panik!
Det var riktigt längesen jag kunde sova så länge..
Nu ska jag göra mig iordning.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0