töntigt värre

Jag jobbar just nu på att bli av med min vara-ensam-fobi.
Har varit själv hemma i typ 1 timme nu. Men jag tänker inte ringa till mamma o pappa för att fråga vart dom är.
Tänker inte ringa till någon annan heller och jag tänker absolut inte äta något.
Fattar inte vad det är för fel på mig. Det är ju inte så att jag är rädd, tycker bara det är riktigt jävla jobbigt o va själv.
Klumpen i halsgropen är helt klart värst. Den vägrar att försvinna och den får mig att må riktigt dåligt!
Känns som att jag har sprungit flera mil.
Har iofs aldrig sprungit så värst långt men jag kan tänka mig att det känns såhär..

Nu ska jag försöka hitta på något extremt underhållande.
Hoppas dom kommer hem snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0