Rixfm.

Igår var jag o några andra coola brudar på rixfm festivalen.
Började lite trögt men det tog sig att :)
Jag tänkte lägga in den stora stöten på mysiga Brolle. Gjorde en jätte fin skylt!
Men väldigt chicken- aktigt lämnade jag skylten i bilen. Jag vågade helt enkelt inte.
Han var iaf skit söt :)

Sen skulle vi åka hem.
Men när vi kom till parkeringshuset som vi hade parkerat i visar det sig att det hade stängt.
Bilen var alltså inlåst. Det var några fler stackare som råkat ut för samma sak.
Johanna vart lite nervös medans jag o Mia skratta så vi nästa kissa på oss.
Vi ringde massa nummer som vi hitta runt omkring, men inget svar.
Tillslut kom en snäll människa som hade någon slags nyckel o styrde upp det hela. Tur!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0