Grym helg !

I fredag var det snabba ryck hem efter jobbet. Skulle nämligen till fröknarna Olofsson o grilla :)
Det var mkt trevligt !
 Fick dock i mig lite väl mkt, så jag fick lov o ta en liten cykel tur, haha .
Det löste allt :)
Sov kvar där, orkade inte gå hem..

När jag sedan kom hem på lördag fm så stog pappa o Katarina utanför o väntade på Carro.
Dom skulle till Göteborg på Bruce Springsteen.
När Carro kom med bilen såg jag att dom hade en plats över.
Jag fick värsta impuls känslan att jag ville med. Så jag tog mitt smink, en tröja, några cider och en datorn i händerna o slängde mig i bilen. Ingen trodde på mig men jag skulle helt seriöst med o så blev det :)
Jag sminkade mig o bytte om i bilen. Kollade även på blocket efter en biljett så jag också kunde gå in på Bruce.
Tillslut lyckades jag få en, vet inte hur många jag ringde innan jag fick tag på den.

Nu är jag så jävla glad att jag följde med. Det var det grymaste jag har varit med om, vilket tryck!
Biljetten jag hade fått tag på var en sittplats. Absolut inga fel på den! Men jag kände att jag ville vara med mitt i gröten. Så jag tog min lilla väska o en snäll människa hjälpte mig att klättra över staketet o in på "planen", tack!
Inne på planen rockade som fan. Först var jag helt själv men sen träffade jag några trevliga skåningar ;) haha
Jag kan inte påstå att jag kunde några låtar direkt. Bruce Springsteen är inget jag brukar lyssna på men det var riktigt bra iaf!


Toppen helg!

Kommentarer
Postat av: eljn

du är min favorit tjej, impuls-cornelia :D slaktarn !

2008-07-08 @ 21:20:33
URL: http://eljns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0