...

Helgen spenderades i Sunne.
Hade väldigt trevligt :)
Men fy satan vad varmt det var!!
Kom tid på dan fredan o drog igång direkt, lika bra liksom..
Så hade vi lite trubadur kväll. Dom är så jävla duktiga, jag vill också kunna.
Gick o la oss tidigt i ett svin kallt tält. Morgonen därpå var det däremot dövarmt, hur gick det till? 
Vissa av oss började redan kl 8 på lördags morgonen, jag var inte en av dom.
Väntade några timmar.
Låg o badade på bryggorna, trevligt :) 
Storsuparna bjöd även på lite nakenbad. Stog några stackars små flickor brevid o såg livrädd ut. Inte så konstigt kanske.
Sen på kvällen gick vi på Björn Rosenström. Fullt ös, nästan medvetslös ! 
 Jag avslutade det hela på campingen med folk från kga.
När jag sendan skulle lägga mig i tältet var det så gott som fullt. Vart kom allt folk ifrån?
Men jag tryckte ner mig :)

Söndagen o måndagen har inte varit roliga.
Men på fredag är det dags för Putteiparken.
In i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0