...

I fredags var jag hos Elin i Åmål. Det var trevligt ! :)
Elin bor på världens mysigaste ställe. Så ska jag bo när jag blir stor :)
Det var även första gången i hela mitt liv som jag åkte tåg. Läskigt värre, men dte gick ju väldigt bra det med .

Sen på lördan följde Elin med hit.
Så gick vi till Dc på kalas o sedan vidare.
Jag o Elin tappade såklart bort varann men jag hitta henne tillslut.
En riktigt filipstad- fylla blev det för henne, haha ! :D

Jobbar eftermiddag den här veckan, usch!
Hela dagen blir helt fel. menmen..
Är ledig på fredag iaf för då ska vi på Lars Winnerbäck :D hihih

Mkt nu framöver. Blir dyrt men väldigt kul!
På fredag är det som sagt Lars.
O på lördag ska jag till Sofia i Karlstad. Skulle tydligen bli ett hejdundrans kalas ;)
Helgen därpå ska vi på Fryksdalsdansen i Sunne. Har precis ringt o bokat.
O helgen därpå ska vi på Putteiparken i Karlskoga.
Jag kommer va helt utmattad! Men är det sista sommarlovet så är det .

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ses på putte ialf :D

2008-07-16 @ 22:14:39
URL: http://madeleineeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0