Madde o jag, vi är bästa vänner..

.. fastän mkt olika.
Vi tycker om olika saker.
Madde är serri, det är inte jag..
Tralalalala ...

Idag har Madeleine varit med mig till skolan :)
Har gjort bruduppsättning. Är nöjd, men kunde självklart ha gjort det bättre.
Tur att jag inte tar sånt där så hårt! :) Jag tycket själv att jag var rätt påhittig iaf o det tyckte Petra med ;)
 

Imorgon åker jag till Sälen med Spångberg, det blir grejer det :)
Kan dock inte bestämma mig om jag ska åka skidor eller bräda.
Måste fundera lite till på det...
Men jag o Madde har handlat matsäck till bussen idag. Vi ska fläska!!! :D



Riktigt meningslös är nästa vecka. :/ blir så trött...
Måndag- ledig
Tisdag- sovmorgon till 13.40
Onsdag- sovmorron till 13.40
Torsdag- hel dag
Fredag- slutar 11.15
Känns så onödigt o åka till karlstad för den där skiten.
Fast slutar iofs 11.15 varje fredag ;)
O sen börjar praktiken :D Har jag väntar på länge nu .



Loois kommer hem till helgen också :D:D
ÄNTLIGEN!!!


Nu ska jag gå o packa.
Hejhej!



Har gjort jobbtestet. Eftersom alla andra har gjort det :P

Cornelia är en målare!
Genom avancerade beräkningar och topphemliga formler har vår superdator räknat ut att Cornelia är en målare. Vad kul! Då är det bara för Cornelia att börja rolla.

Sådan är Cornelia
Cornelia är både kreativ och praktisk. Cornelia är ganska introvert men blir väldigt lätt uppkäftig när Cornelia är säker på sin sak. I synnerhet när det gäller praktiska saker. Till exempel hur en slipsten ska dras. Cornelia låter alltid sin kreativitet komma till konstruktiv användning. Ibland kommer Cornelia på små poetiska formuleringar som, tack o lov, aldrig skrivs ner.



Hahah, aa jag vet inte jag :)
Stämmer kanske lite, på vissa punkter :P
Men tyvärr så skrivs nog mina poetiska formuleringar ner.. Så hemska är dom väl inte ? :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0