Lat dag

Klockan är typ halv 7 o jag har fortfarande inte klätt mig, det är bra jobbat!
Har kollat på film, suttit vid datorn o fläskat heela dagen, alldeles själv. Det har varit mkt mysigt :) haha
Funderar på o dra på mig lite kläder nu o gå en sväng. Mår illa av allt jag har tryckt i mig :S
Det sitter liksom uppe i halsen nu.. 
Fast ändå, jobbigt o klä sig nu. Jag ska ju ändå duscha o sova om några timmar.. 
Sparar ju lite plats till några andra plagg i tvättmaskinen om jag inte använder några kläder idag.. :)


Imorgon börjar en ny vecka. Alltid lika deprimerande!
Men det är bara måndag o tisdag som märks. Resten av veckan går så satans fort..
O på fredag kanske jag får följa med Spångberg till Sälen :D Jag hoppas!!
Den här gången ska jag åka skidor iaf, missade ju den lilla detaljen sist :P
Det är något jag har ångrat.. Vill verkligen åka lite nu, är skit sugen! 


 Ska gå o kolla vad mamma gör nu tror jag :)
Hon kommer inte bli glad när jag inte har klätt mig än!
Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Gabriella,

va ska du kanske få hänga med till sälen? :D

2008-02-03 @ 19:48:47
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se
Postat av: corre

Ja, antaglien :D

2008-02-05 @ 13:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0