Delmål..

Har praktik just nu..
Så himla skönt o slippa åka, plus att man får en sovmorgon på 2 timmar . Det är perfekt !
Jag trvis bra på salongen. Lär mig jätte mkt, skit bra verkligen!
Så om sisådär 1-2 år tänkte jag vara proffsfrisör ;)

Har hört att man kommer längre om man har mål eller delmål, Så att bli proffsfrisör är mitt första delmål. Som delmål nummer 2 tänkte jag tjäna några miljoner på jobbet, det kommer iofs kanske med mitt första delmål men ändå..
O när jag har fått mina miljoner då tänker jag bygga ett mega stort hus.  Det ska ligga på gränsen mellan stan o landet liksom. Där ska jag bo med min kära sambo och mina små barn, detta är delmål nummer 3.
Kanske inte så små mål, men jag har alltid hört att man ska satsa högt!
Aa, så ser framtidsplanerna ut iaf ;D hahah!


O påtal om delmål nummer 3.. Jag vill ha barn!!!!
Fattar ni vad söta dom är. Vill ha ett nu!
Mitt första barn ska heta Alvin eller Elvira. Åhh, vad jag längtar.. :) Har ju redan köpt lite kläder till mitt kära barn :) Kunde inte låta bli!
Bara jag har gått klart skolan så smäller det på en gång !
Måste bara hitta nån o göra barnet med.. Det kan dock bli lite mer komplicerat :/
Men jag letar som en tok.. Nej, nu ljög jag. Jag letar inte, jag väntar...
Jag vill ju inte va en av dom som skiljer sig när barnet är nyfött. Vill inte skilja mig överhuvudtaget! Så därför måste jag lägga ner lite tid på det här, inte bara slänga mig in i saker som jag brukar göra.
Men det är svårt för jag vill så himla gärna ha ett litet barn :)
Mormor tror bestämt att jag kommer få ett innan jul. Då får jag jävlar anama ligga i, ojoj ..
Hon tror även att jag tänker döpa barnet till Annette eller Annika. Hon är förtvivlad över det!
Men nejdu mormor, inget barn innan jul o absolut ingen Annika eller Annette..
Men jag tänkte att jag ska önska mig en liten goding när jag fyller år :) 
Felicia sa ju när hon var liten att det gick o köpa små barn på konservburkar brevid mjölken på konsum, så varför inte önska sig det?!   Det är jag värd!  :)


image15




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur skulle jag veta att det inte gick du menar du? =D

2008-03-13 @ 12:13:52
Postat av: Cornelia

Nej, dte kan inte vara lätt för dig !

2008-03-13 @ 19:45:08
URL: http://cornelial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0