Barnunge !

Det verkar ha blivit lite hysteri över denna Björn Gustavsson. Jag förstår inte varför ?!
Alla pratar om honom hela dagarna..
Visst, han var skit rolig! Det är ju riktigt bra jobbat o få hela Sverige o skratta, absolut!
Jag tyckte också han var skit kul, så det är jag med på..
Men sen säger folk att dom tycker han är snygg :O Vart är han snygg undrar jag då ?
Han ser ut som en förväxt bebis!
Men visst, han var säkert skit söt, i sitt blonda o lockiga hår, när han var typ 3.
Tänk er o vakna upp brevid den där. Då tror man ju att man har gått o blivit pedofil, usch!


image16





Ledig idag så nu ska jag gå o kolla på film :)
hejhej!

Kommentarer
Postat av: Laura

Haha, fan vad bra skrivet! ;)

2008-02-14 @ 12:19:07
URL: http://supahstah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0