Bara sådär..

Idag har jag vart lite med Madde o klippt.
 Har även fått mkt ont i halsen. Det är min mors fel!
 Jag hade ställt om mitt element till 25 grader i förrgår. O sen när jag skulle gå o lägga mig så stängde jag ju såklart dörren. Så under natten blev det en bastu i mitt rum, skönt ! :)
Men mamma gillade inte det så hon drog ner elementet, till 15 grader. Så under natten som kom då blev det som en frys ist för en bastu. Förstår ni vilken chock min kropp fick?! Självklart fick jag ont i halsen o blev förkyld.. Vad tänkte mamma med egentligen? Pucko!


Imorn ska kärring- jag o kärring- becka åka till Louise i Karlskoga.
Becka o Lollo ska fixas i håret. För min del har det fixats klart :)
O Becka, självklart blir det donkan ;)


Nu väntar jag på att Madde ska höra av sig.
Vi ska till Sannah o Issa o kolla på film :)


Kommentarer
Postat av: Kärring-becka

Åh, vad bra har längtat efter burgare i flera dagar haha.

2008-02-26 @ 21:03:16
URL: http://ribicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0