alla <3dag

" Glad alla hjärtans dag!
Jag älskar er hela familjen.
Till och med Viggo.
Ni är så snälla och ni är så fina,
så jag tror jag dör. Men jag dör inte.
Till familjen från Almida."

Jaani, ibland är hon bra söt :D
Idag var det nån tjej i skolan som hade fått blomsterbud dit skickat. Så himla gulligt :)
Annars tycker jag denna dag är lite överskattad. Vi ensamma blir bara ännu mer ensamma en sån här dag. men det är ju jätte kul o jätte gulligt för dom som har nån..
Men fast jag tycker det är överskattat köpte jag en liten chokladask till min
kära familj.
O till alla mina kära vänner, ha en bra alla hjärtansdag!



För övrigt så drömde jag inatt att jag vann 1 miljon på en trisslott. Det var trevligt !

Kommentarer
Postat av: lolloj

ha en bra dag du med...älskar dej å ja det stämmer man känner sig mer ensam den här dagen :( fy fan

2008-02-14 @ 18:59:49
Postat av: rebecka

ha en bra alla hjärtans dag! söt almida hihi

2008-02-14 @ 19:26:31
URL: http://ribicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0